Vaihto ja Palautus
Voit vaihtaa tai palauttaa tilauksesi käyttämättömänä 14 päivän sisällä tilauksesta. Tuotteilla, jotka personoimme tilauksestasi esimerkiksi brodeeraamalla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mutta ei huolta, tarjoamme sinulle brodeerauksen poistoa tai brodeeratun lakin vaihtoa lisäpalveluna.
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen tai tuotteessa ilmenee jokin virhe, niin ole meihin yhteydessä sähköpostitse salon@salon.fi tai p. +358 3 512 9000 niin sovitaan miten toimitaan. Tuotevaihdoissa saat meiltä asiakaspalautustunnuksen, jolla voit vaihtaa tuotteen veloituksetta kotimaassa.
Tuotteen palautukseen on mahdollista käyttää Salon Lakkitehdas Oy:n Postin tai Matkahuollon asiakaspalautustunnusta, jolloin vähennämme toimituskulun 6,90€ palautettavasta summasta. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaavassa kunnossa ja alkuperäispakkauksessaan. Viallisen tuotteen vaihtorahdin maksaa kokonaisuudessaan Salon Lakkitehdas Oy.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote voit ilmoittaa siitä meille tai suoraan kuljetusliikkeelle seurantatunnuksen kera.
Pyrimme aina ratkaisemaan reklamaatiotilanteet nopeasti ja sujuvasti.
Vaihto- tai palautuspakettiin mukaan liitettävät tiedot:
Tilausvahvistus tai tilausnumero, nimi ja puhelinnumero.
Kun haluat vaihtaa tuotteen, liitä palautukseen mukaan tieto mihin kokoon toivot tuotteen vaihdettavan.
Palautusosoite:
R.K. Salon Lakkitehdas Oy
Sastamalankatu 39
38210 Sastamala
puh. +358 40522 8771 (saapumisilmoitusta varten)
Matkahuollon tai Postin asiakaspalvelupisteet Sastamalassa
Kun palautus on saapunut, tarkastettu ja hyväksytty, maksu palautetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehtäessä.
Riitatilanteissa sovelletaan Suomen lainsäädäntöä ja kuluttajasuojalakia.